|
|
2017. december 21., csütörtök 17:45 |
A Földművelésügyi Minisztérium közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2017. december 21., csütörtök (OS) - Bővítettések a karcagi Kormányablak ügyfélszolgálatán |
,,Az idő igazolta, hogy az egyablakos ügyintézés – tehát a több
ügyet egy helyen elve – sikeresen működik, ezt az ügyfelek
elégedettsége is mutatja" – mondta Fazekas Sándor. Karcagon két
évvel ezelőtt adták át a Kormányablakot, azóta folyamatosan nő az
ügyfelek száma. Tavaly a kisújszállásival együtt már ötvenezren
keresték föl az ügyfélszolgálatot,2017-ben pedig november végéig
több mint 49 ezren intézték ügyeiket a két járási Kormányablakban.
,,Ez nemcsak a magánszemélyeknek jelent nagy segítséget, hanem a
vállalkozásoknak is megkönnyíti a működését, így pedig sikeresebbek
lehetnek, ha ügyeiket gördülékenyen, hosszabb várakozás nélkül intézhetik" –
jelentette ki a miniszter. A karcagi Kormányablakban két
munkaállomáson, hetente három napon – hétfőn, szerdán és csütörtökön
– az adó-és vámhivatal munkatársai intézik az oda betérő ügyfelek
adóügyeit. Az ügyfélteret 77 négyzetméterrel bővítették annak
érdekében, hogy az adóhatóság munkatársai korszerű és a 21. század
kívánalmainak megfelelő körülmények között fogadhassák az
ügyfeleket.
Kiadó: Földművelésügyi Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|