|
|
2018. március 8., csütörtök 09:43 |
A Jane Goodall Intézet Természet- és Környezetvédelmi Egyesület közleménye (6. rész) |
|
Budapest, 2018. március 8., csütörtök (OS) - |
SZERKESZTŐK FIGYELMÉBE
1. A The Body Shop volt az első nemzetközi szépségmárka, amely
1989-ben kampányt indított a kozmetikai állatkísérletek ellen és
élen járt az állatokon való tesztelés EU-ban való 2013-as
betiltásában.
A petíció online a www.banniversary.com honlapon, illetve
világszerte bármelyik The Body Shop üzletben írható alá. A
fogyasztók a szociális média oldalakon a
#ForeverAgainstAnimalTesting hashtag használatával hívhatják fel a
figyelmet az ügyre.
A Cruelty Free International a egyik legrégebbi és legbefolyásosabb
állatvédelmi szervezet a világon. Az állatkísérletekkel kapcsolatos
ügyek széles körben elismert szaktekintélyeként kormányok, médiumok,
nagyvállalatok és hivatalos szervek fordulnak hozzá tanácsért és
szakértői véleményekért. Bővebb információért látogasson el a
www.crueltyfreeinternational.org weboldalra.
Kiadó: Jane Goodall Intézet Természet- és Környezetvédelmi
Egyesület
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|