|
|
2018. augusztus 29., szerda 17:51 |
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2018. augusztus 29., szerda (OS) - A szakszervezetek kezdeményezésére indult a pedagógusok munkaterhelési kutatása |
Különösen érthetetlen a PDSZ elnökének nyilatkozata azok után, hogy
évek óta a pedagógusok munkaterhelésének vizsgálatát követelik, és
a téma még sztrájkköveteléseikben is rendszeresen szerepelt. A
pedagógusok munkaterheléséről szóló kutatást egyik legelismertebb és
leghitelesebb hazai kutató intézmény közreműködésével tervezzük, a
kutatás még nem kezdődött el, a kérdőív előkészítése zajlik a
pedagógusszerveztek bevonásával. Sajnálattal látjuk, hogy ezt az
szakmai egyeztetésre szánt időszakot egyes szereplők ismét nem a
párbeszédre, hanem a hergelésre, félrevezetésre használnak fel. A
tervezett kérdőívvel kapcsolatban valótlan hírek jelentek meg, a
kérdőívek a hírekkel ellentétben anonimek lennének, és természetesen
nem a pedagógus Facebook-aktivitására, hanem szakmai közösségi,
online aktivitására kérdeznének rá, ez ugyanis jól mutatja szakmai
motivációit. Az egyeztetéseken a Nemzeti Pedagógus Kar és a
Pedagógusok Szakszervezete ezen kérdéseket nem kifogásolta, a most a
sajtó előtt megszólaló PDSZ pedig a különféle programokra és
szabadságolásokra hivatkozva nem vett részt az egyeztetésen.
Kiadó: Emberi Erőforrások Minisztériuma
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|