|
|
2018. december 12., szerda 10:16 |
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye (3. rész) |
|
Budapest, 2018. december 12., szerda (OS) - |
Ha a körültekintő vásárlás ellenére mégis probléma merül fel, és azt
a vállalkozással nem sikerül rendezni, a vásárló a fogyasztóvédelmi
hatósághoz, a békéltető testületekhez, más uniós tagállamból történő
online vásárlás esetén az ITM-en belül működő Európai Fogyasztói
Központhoz fordulhat, amely az info@magyarefk.hu címen érhető el.
A webáruházakat is érintő fogyasztóvédelmi ellenőrzések és
próbavásárlások egész decemberben folytatódnak. Az ITM kiemelt
célja, hogy aktív fogyasztóvédelmi jelenléttel, rendszeres
ellenőrzésekkel járuljon hozzá a magyar családok nyugodt karácsonyi
felkészüléséhez.
Kiadó: Innovációs és Technológiai Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|