|
|
2020. május 23., szombat 12:16 |
Dr. Szél Bernadett független országgyűlési képviselő közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2020. május 23., szombat (OS) - |
Amit viszont tudunk, az több mint aggasztó: az botrány. A vasútvonal
felújítása a magyar állam legdrágább vasúti beruházása lenne
(szakértői becslések szerint 3,6-4 milliárd forint körüli
kilométer-árral), holott nem építésről, hanem felújításról van szó,
azaz alig kell kisajátításokkal számolni, és a vonal kifejezetten
könnyű, alföldi terepen halad, alagútépítésekre sem lesz szükség. Az
eddig nyilvánosságra került, az ismert paraméterek alapján készült
szakértői számítások 130 és 2400 (!) év közé teszik a projekt
várható megtérülését. Ez a gyakorlatban a soha meg nem térülés
kategóriája, ilyen kilátások mellett sem a magántőke, sem egy bank
nem finanszírozná a beruházást. Ezért is tolják ránk, adófizetőkre,
gondolván, hogy nekünk esélyünk sincs tiltakozni. Én meg azt mondom,
ne hagyjuk ezt annyiban!
Kiadó: Dr. Szél Bernadett független országgyűlési képviselő
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|