|
|
2020. július 17., péntek 14:16 |
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsának közleménye |
|
Budapest, 2020. július 17., péntek (OS) - KÓSTOLD ÉS TUDD! Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) "JÓ BOR" edukációs kampánya, amely a fiatal felnőttek borfogyasztási szokásait kívánja minőségi mederbe terelni. |
A HNT által indított "JÓ BOR" kampány célja, hogy ösztönözze a
fiatal felnőtteket (20-35) a minőségi magyar bor tudatos és
mértékkel való fogyasztására. Az edukáció szükségességére a HNT
országos kutatásának eredménye hívta fel a figyelmet, mely szerint a
magyar fiatalok borral kapcsolatos tudása hiányos és a minőségi
borélvezet nem feltétlenül jellemző esetükben. A kutatás eredményei
világosan rámutatnak arra, hogy új eszközökkel és új csatornákon
kell megszólítani a fiatalokat és segíteni a tájékozódásukat a
magyar borok világában. Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen nyilatkozott a kampány
céljáról és jelentőségéről: "Kiemelt célunk bemutatni a fiatalok
számára a felelősségteljes, mértéktartó és tudatos borfogyasztást.
Az edukációval összeköthető, saját forrásból megvalósított promóció
a magyar borért szól, valamint a fiatal generációnak a magyar borral
és annak hagyományaival való megismertetéséről." Az edukációs kampány szakértője Herczeg Ágnes, a nemzetközi "The
Future 50" díj nyertese, a világ 50 legjobb borszakértőjének egyike.
A kampány népszerűsítését kültéri plakátok, rádiós és digitális
hirdetések, valamint social media és influencer platformok segítik.
A kommunikáció hangvétele fiatalos, informatív, valamint hasznos
tartalmakat közvetít egyszerűen és szórakoztatóan. www.magyarborod.hu
Kiadó: Hegyközségek Nemzeti Tanácsa
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|