|
|
2020. december 4., péntek 10:38 |
Az Agrárminisztérium közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2020. december 4., péntek (OS) - |
Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese
elmondta: a kampány legfőbb célja továbbra is a kiváló minőségű
sertéshús és készítményeinek fogyasztásösztönzése, továbbá az ágazat
gazdasági helyzetének javítása. A covid járvány és a hektikusan
változó piaci helyzet közepette kiemelten fontos, hogy az ágazat
működni tudjon, illetve jövedelmezőségét és a létrejött
munkahelyeket meg tudja őrizni. Az ügyvezető-helyettes kiemelte,
hogy a sertéshús fogyasztása annak beltartalmi értékei miatt
különösen fontos az emberi szervezet számára, hiszen számos ásványi
anyagot (pl. vas, kálium, cink és kálcium), vitamint (B1, B2, B6 és
B12 vitamin), illetve olyan esszenciális aminosavakat és zsírsavakat
tartalmaz, amelyeket a szervezetünk önállóan nem képes előállítani,
így azokat a táplálkozással kell bevinnünk. A sertéshús-fogyasztás
évek óta emelkedő tendenciát mutat Magyarországon, a készítményekkel
együtt mára eléri a 30 kg/fő/év értéket.
Kiadó: Agrárminisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|