|
|
2021. április 7., szerda 16:54 |
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2021. április 7., szerda (OS) - Megkezdődik a szakképzésben dolgozók oltása is |
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium miniszterhelyettese arról
is beszélt, hogy bár a gyakorlati oktatás és a szakmánként eltérő
tananyag miatt a szakképzésben oktatók helyzete nehezebb, amikor
javarészben digitális órákat kell tartani, a szakképző iskolák és a
technikumok munkatársai sikerrel vették az akadályokat. "A
kitartásuk, elhivatottságuk és türelmük mellé rengeteg kreativitás
társult, így a rendkívüli helyzetben is példásan helyt álltak.
Köszönet illeti őket ezért!" – mondta a miniszterhelyettes,
hozzátéve, hogy a dicséret és elismerés természetesen a
szakképzésben tanuló fiataloknak, az őket támogató családjaiknak is
jár a teljesítményükért.
Schanda Tamás elmondta: a Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési
Hivatal szakemberei a regisztrációs határidőt megelőző hétvégén is
azon dolgoztak, hogy a szakképzésben is mindenki megkaphassa az
oltást, aki szeretné. Az állami, egyházi vagy alapítványi
fenntartású intézményekben foglalkoztatott összesen mintegy 38 ezer
munkatárs több mint háromnegyede jelentkezett vakcináért. A
technikumok és szakképző iskolák közreműködésével az óraadó tanárok
is regisztrálhattak.
Kiadó: Innovációs és Technológiai Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|