|
|
2021. május 12., szerda 14:02 |
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye (3. rész) |
|
Budapest, 2021. május 12., szerda (OS) - Új eszközök a fogyasztóvédelmi kampányban: a vevőknek podcast, az eladóknak workshop |
A világháló a járványhelyzetben biztonságos terep, de a közvetlen
elérés mellett azért is alkalmas közege a szemléletformálásnak, mert
a vásárlások egyre nagyobb hányada ide tevődik át. A koronavírus
felgyorsította az elektronikus kereskedelem lendületes térnyerését.
A hazai internetes és csomagküldő értékesítés a járvány
magyarországi megjelenése óta már háromszor múlta felül minden
korábbi teljesítményét. Az e-kereskedelem forgalma idén márciusban a
megelőző évhez képest 62 százalékos növekedést produkálva mintegy
140 milliárd forintot tett ki. Az ITM Fogyasztóvédelmi
szakmapolitikai programja e tendenciához igazodva kiemelten kezeli a
fogyasztói tudatosság és bizalom erősítését, a fogyasztói jogok
bővítését az online térben.
A KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00031 azonosítószámú, "Digitális
Fogyasztóvédelem – a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása" c.
projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg. Bővebb
információ a honlapon olvasható, vagy a sajto@itm.gov.hu e-mail
címen kérhető.
Kiadó: Innovációs és Technológiai Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|