|
|
2022. június 28., kedd 09:05 |
Az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2022. június 28., kedd (OS) - |
A fogyasztóvédők szerint kettő, az ügyfelek részére nyitva álló
ügyfélszolgálati helyiség kialakítását indokolt törvényben előírni,
egyet a repülőtéren, egyet Budapest központi részén.
A kötelező személyes ügyfélszolgálat fogyasztók számára biztosítása
érdekében az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület egyeztetést kezdeményez
a többi hazai fogyasztóvédő szervezettel, hogy közös javaslattal
állhassanak elő a fogyasztóvédelmi törvény módosítására. Sokat
javítana a magyar fogyasztók lehetőségein, ha a mostaninál több
vállalat lenne köteles magyarországi ügyfélszolgálatot nyitni, a
multik is elérhetőbbé válnának a fogyasztók problémái esetén.
Kiadó: Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|