|
|
2023. március 1., szerda 12:24 |
Az Igazságügyi Minisztérium közleménye (1. rész) |
|
Budapest, 2023. március 1., szerda (OS) - Hatósági szerződést kötött a fogyasztóvédelmi hatóság és a Wizz Air a légiutasok jogainak hatékony érvényesülése érdekében |
A fogyasztóvédelmi hatóság állampolgári megkeresések nyomán hatósági
eljárás keretében vizsgálta a Wizz Air Hungary Zrt. (Wizz Air)
légitársaság 2022. január 1. és 2022. augusztus 15. napja közötti
időszakban alkalmazott kereskedelmi gyakorlatát a légiutas jogokat
érintő uniós rendelkezések betartása, valamint a fogyasztóvédelmi
törvényben foglalt írásbeli fogyasztói panaszokra vonatkozó
válaszadási kötelezettség teljesítése kapcsán. Az eljárás a
légitársaság együttműködő magatartásának köszönhetően hatósági
szerződéssel zárult, melyben a Wizz Air a jövőre nézve
kötelezettséget vállalt arra, hogy hatékony módon rendezi a
kereskedelmi gyakorlatát járatkésés, járattörlés, visszautasított
beszállás és a fogyasztói panaszok megválaszolása tekintetében,
valamint biztosítja a légiutasok jogainak érvényesülését.
Kiadó: Igazságügyi Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|