|
|
2011. december 4., vasárnap 09:39 |
Budapest és Magyarország szégyene a BKV Kőbánya-Kispesti metró végállomása |
|
Budapest, 2011. december 4., vasárnap (OS) - Naponta sok tízezer
utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson, akkor,
amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes állapotban vannak, de
mégsem üzemelnek. |
Naponta sok tízezer utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró
végállomáson, akkor, amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes
állapotban vannak, de mégsem üzemelnek. Az öregek, a mozgássérültek,
a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérről nagy csomagokkal jövő, majd
később visszamenő utasok vagy csak kínlódva, vagy egyáltalán nem
tudják használni, igénybe venni a metrót.
Az Európai Unió direktívájának és a magyar akadálymentesítésről
szóló törvénynek a megcsúfolása a metró végállomás állapota.
52 napja, hogy 2011 október 14-én a BKV Határ úti ideiglenes
autóbusz végállomásait áthelyezték a Kőbánya-Kispesti metró
végállomásához. Nagy hiba, sőt bűn volt a Határ úti ideiglenes
buszvégállomást megszüntetni mindaddig, amíg a Kőbánya-Kispesti
metró végállomáson a liftek és a mozgólépcsők nem működtek
tökéletesen.
2011 október 14-én a KöKi bevásárló központ - a megnyitásának a
napján - üresen tátongott volna, ha az autóbuszok végállomása
továbbra is a Határ úton marad. A KöKi beruházója nem engedte volna
meg magának, a BKV-nak meg főleg nem, hogy hetekig esetleg hónapokig
üresen álljon a bevásárló központ. Pedig az történt volna, ha a
hatalmas utasforgalom továbbra is a Határ úti ideiglenes
buszvégállomáson keresztül és nem a KöKi-n keresztül bonyolódik.
Egyrészt, a kormány rengeteg pénzt költ Magyarország image -ára,
hogy a turisták minél kedvezőbb képet kapjanak Budapestről,
Magyarországról és ezáltal a turizmusból származó bevételeink
növekedjenek.
Másrészt, a külföldi turista érkezésekor nehéz csomagokkal 82
lépcsőn vergődik végig, mivel a mozgólépcsők és a liftek nem
működnek. Távozásakor újból szembesül a 82 lépcsőn való kínlódással.
A külföldiben utolsó benyomásként marad meg a 82 lépcsőn való
vergődés, kínlódás és ezt mondja el az ismerőseinek. Jó reklám ez
nekünk?
Az utasok és az ő pénzük nélkül nincs metró, másrészt a vásárlók és
a vásárlók pénze nélkül nem tud létezni a bevásárló központ. A
fogyasztók és a vásárlók érdekeivel mégsem törődik senki sem.
A kínaiakkal kívánjuk nem kis pénzért kiépíttetni a vasutat a Liszt
Ferenc (Ferihegy) repülőtérig. Az is így fog működni?
Kiadó: Old Dohányfüstmentes Egyesület
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tájékoztatjuk Kedves Olvasóinkat, hogy a Nemzeti Közleménytár valamennyi közleményét a megújult mti.hu oldalon találják. 2024. december 31-ig – a megújult felület mellett – még erről az oldalról is elérhetőek az OS közlemények. Az Országos Sajtószolgálatról Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|