2016. július 25., hétfő 16:02

A Fidesz-frakció közleménye
    Budapest, 2016. július 25., hétfő (OS) - Meg kell vizsgálni a 2010 előtti kommunikációs szerződéseket

    Ma újabb bizonyítékok láttak napvilágot arról, hogyan pazarolta a Gyurcsány-Bajnai kormány a közpénzeket. A Magyar Időkben megjelent összefoglaló írás részletesen beszámol arról, hogy hogyan vertek el a baloldali kormányok 84 milliárd forintot kommunikációs célokra. Az összeg jelentős része a baloldali vezetőkhöz köthető cégeknél, a baloldali holdudvarnál, és offshore hátterű cégeknél landolt.

Felháborító, hogy a kommunikációs költések a gazdasági válság idején voltak a legmagasabbak. Abban az időszakban, amikor egyhavi nyugdíjat és egyhavi bért vettek el az emberektől, emelték az energiaárakat és csökkentették a családtámogatásokat, csak reklámozásra egyetlen év alatt 22 milliárd forintot költöttek.

A cinizmus csúcsa, hogy a baloldali kormányok súlyos százmilliókat költöttek a bevezetni kívánt vizitdíj népszerűsítésére. Milliárdokért hirdették az uniós fejlesztéseket is, miközben a Gyurcsány-Bajnai kormányok 2010-ig alig több mint egytizedét hívták le az uniós forrásoknak.

A ma közzétett adatok valószínűleg a jéghegy csúcsát jelentik. Éppen ezért meg kell vizsgálni a 2010 előtti kommunikációs kiadások jogszerűségét, és azt, hogy kik voltak a kétes értékű szerződések fő haszonélvezői.
    
     Kiadó: Fidesz-frakció

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.