2016. július 25., hétfő 16:02 |
A Fidesz-frakció közleménye |
|
Budapest, 2016. július 25., hétfő (OS) - Meg kell vizsgálni a 2010 előtti kommunikációs szerződéseket |
Ma újabb bizonyítékok láttak napvilágot arról, hogyan pazarolta a
Gyurcsány-Bajnai kormány a közpénzeket. A Magyar Időkben megjelent
összefoglaló írás részletesen beszámol arról, hogy hogyan vertek el
a baloldali kormányok 84 milliárd forintot kommunikációs célokra. Az
összeg jelentős része a baloldali vezetőkhöz köthető cégeknél, a
baloldali holdudvarnál, és offshore hátterű cégeknél landolt.
Felháborító, hogy a kommunikációs költések a gazdasági válság
idején voltak a legmagasabbak. Abban az időszakban, amikor egyhavi
nyugdíjat és egyhavi bért vettek el az emberektől, emelték az
energiaárakat és csökkentették a családtámogatásokat, csak
reklámozásra egyetlen év alatt 22 milliárd forintot költöttek.
A cinizmus csúcsa, hogy a baloldali kormányok súlyos százmilliókat
költöttek a bevezetni kívánt vizitdíj népszerűsítésére.
Milliárdokért hirdették az uniós fejlesztéseket is, miközben a
Gyurcsány-Bajnai kormányok 2010-ig alig több mint egytizedét hívták
le az uniós forrásoknak.
A ma közzétett adatok valószínűleg a jéghegy csúcsát jelentik.
Éppen ezért meg kell vizsgálni a 2010 előtti kommunikációs kiadások
jogszerűségét, és azt, hogy kik voltak a kétes értékű szerződések fő
haszonélvezői.
Kiadó: Fidesz-frakció
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|