2017. január 19., csütörtök 19:03

A Belügyminisztérium közleménye
    Budapest, 2017. január 19., csütörtök (OS) - Vigyázat! Hadházy félrevezet!

    Az ESR 112 rendszerben érkező hívások fogadása és a Hívásfogadó Rendszerben történő kezelése a korábbiaknál jelentősen gyorsabb reagálást és pontos terület-megjelölést tesz lehetővé. Hadházy Ákos országgyűlési képviselő úr (LMP) téved: a több millió segélyhívás közül mindössze 33 esetben volt okkal kifogásolható a hívásfogadó operátorok és a tevékenységirányítók eljárása – ezt a számot sem Hadházytól tudjuk, a minőségbiztosítási rendszer gyakorlatilag minden egyes hívásfogadást ellenőriz, szinte azonnal korrigál. A megalapozott kifogások számának évről évre csökkenő tendenciája bizonyítja: az ESR 112 megfelel a vele szemben támasztott elvárásoknak, az állampolgárok számára lényegesen nagyobb biztonságot jelent.  A Hívásfogadó Központokban megfelelő számú és képzettségű, idegen nyelvismerettel rendelkező munkatárs teljesít szolgálatot, gyorsan és szakszerűen hoznak döntést. Amennyiben több különböző szervezet egyidejű intézkedésére van szükség, összekapcsolják az irányítási-, mentési központokat, a bejelentőnek csak egyszer kell elmondania a történteket, a reagáló egységek egy időben indulnak a helyszínre, időveszteség nem keletkezik. Az ESR 112 hatékonyan működik állampolgáraink biztonsága érdekében.

     Kiadó: Belügyminisztérium

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.