2017. október 17., kedd 08:52

Az Együtt - a Korszakváltók Pártja közleménye (1. rész)
    Budapest, 2017. október 17., kedd (OS) -

    Hajdu Nóra (Együtt) a Reklámszövetséghez és az Önszabályozó Reklámtestülethez fordul a puncs.hu reklámkampánya ügyében

A Reklámetikai Kódex kimondja, hogy a reklám nem tartalmazhat semmilyen hátrányos megkülönböztetést, különösen nemek közötti diszkriminációt. Az idén indult puncs.hu reklámkampányában mégis a nőket lealacsonyító, lekezelő megnyilvánulások vannak. A reklámokban a nőnek, mint embernek a tárgyiasítása látható, amely vállalhatatlan és elítélendő, ezért Hajdu Nóra a Reklámszövetséghez és az Önszabályozó Reklámtestülethez fordul. Az Együtt alelnöke azt szeretné elérni, hogy a két testület vizsgálja meg a puncs.hu reklámjait, és foglaljon állást a reklámetikai irányelvek alapján.
Mint ismert, a puncs.hu idén indult Magyarországon, egy nagyobb reklámkampánnyal. Az oldal célja, hogy olyan párkapcsolatoknak adjon felületet, amelynek alapja elsősorban a férfi (a sugar daddy) vagyona, egzisztenciája. A nőket ebben a kapcsolatban alárendelt félként, pénzzel megvehető áruként, és csak az anyagi biztonság motiválta szereplőként tekintik.
Hajdu Nóra szerint elítélendő ez a világkép. Az Együtt alelnöke tiltakozik minden olyan szereplő ellen, aki teret ad ezeknek a nőket lealacsonyító, lekezelő megnyilvánulásoknak. Társadalmi szempontból roppant káros, hogy a nyilvánosságban az ilyen társadalomképet elfogadhatónak beállító hirdetésekkel, reklámokkal lehet találkozni.
     Kiadó: Együtt - a Korszakváltók Pártja

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.