2017. október 17., kedd 08:52 |
Az Együtt - a Korszakváltók Pártja közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2017. október 17., kedd (OS) - |
Ezeken keresztül ugyanis egy olyan társadalomképet közvetít egyéni
és társadalmi szinten is, hogy a nő megvásárolható, ezt a gondolatot
pedig elfogadhatónak állítja be. Rengeteg példával találkozhatunk,
hogy ilyen kapcsolatban a társadalmi helyzetükből adódóan férfiak
visszaélnek a nők helyzetével, és sok tragikus egyéni élethelyzethez
vezethet ez el. A Reklámetikai Kódex kimondja, hogy a reklám nem tartalmazhat
semmilyen hátrányos megkülönböztetést különösen nemek közötti
diszkriminációt, és nem támogathat ilyen nézeteket. Illetve modellek
esetében tiltja a test tárgyiasítását. A puncs.hu reklámjaiban mégis
megjelenik a nemi alapú diszkrimináció, az "Én csak menő pasikkal
randizok!" szlogen vagy a homokos tengerparton készült kép melletti
"Köszönöm, Sugar Daddy!" szöveg abszolút a nemi diszkriminációra
építő jelenségeket közvetíti. Különösen sérelmesnek a "Köszönöm,
Sugar Daddy!" által közvetített üzenet. Ez már nyíltan azt állítja a
középpontba, a kapcsolat lényegét abban ragadja meg, hogy a sugar
daddy a pénzével valósítja meg a nő vágyait, amiért a nőnek hálásnak
kell lennie. Ha ezt a mondatot emeli ki a kapcsolatból az érzelmek,
az anyagiaknál mélyebb kötődések helyett, azzal tárgyiasítja,
megvásárolható áruként, szolgáltatásként mutatja be a nőt. Ez
vállalhatatlan és elítélendő.
Kiadó: Együtt - a Korszakváltók Pártja
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|