2017. október 17., kedd 08:52

Az Együtt - a Korszakváltók Pártja közleménye (2. rész)
    Budapest, 2017. október 17., kedd (OS) -

    Ezeken keresztül ugyanis egy olyan társadalomképet közvetít egyéni és társadalmi szinten is, hogy a nő megvásárolható, ezt a gondolatot pedig elfogadhatónak állítja be. Rengeteg példával találkozhatunk, hogy ilyen kapcsolatban a társadalmi helyzetükből adódóan férfiak visszaélnek a nők helyzetével, és sok tragikus egyéni élethelyzethez vezethet ez el.
A Reklámetikai Kódex kimondja, hogy a reklám nem tartalmazhat semmilyen hátrányos megkülönböztetést különösen nemek közötti diszkriminációt, és nem támogathat ilyen nézeteket. Illetve modellek esetében tiltja a test tárgyiasítását. A puncs.hu reklámjaiban mégis megjelenik a nemi alapú diszkrimináció, az "Én csak menő pasikkal randizok!" szlogen vagy a homokos tengerparton készült kép melletti "Köszönöm, Sugar Daddy!" szöveg abszolút a nemi diszkriminációra építő jelenségeket közvetíti. Különösen sérelmesnek a "Köszönöm, Sugar Daddy!" által közvetített üzenet. Ez már nyíltan azt állítja a középpontba, a kapcsolat lényegét abban ragadja meg, hogy a sugar daddy a pénzével valósítja meg a nő vágyait, amiért a nőnek hálásnak kell lennie. Ha ezt a mondatot emeli ki a kapcsolatból az érzelmek, az anyagiaknál mélyebb kötődések helyett, azzal tárgyiasítja, megvásárolható áruként, szolgáltatásként mutatja be a nőt. Ez vállalhatatlan és elítélendő.

     Kiadó: Együtt - a Korszakváltók Pártja

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.