2017. december 21., csütörtök 17:45

A Földművelésügyi Minisztérium közleménye (2. rész)
    Budapest, 2017. december 21., csütörtök (OS) - Bővítettések a karcagi Kormányablak ügyfélszolgálatán

    ,,Az idő igazolta, hogy az egyablakos ügyintézés – tehát a több ügyet egy helyen elve – sikeresen működik, ezt az ügyfelek elégedettsége is mutatja" – mondta Fazekas Sándor. Karcagon két évvel ezelőtt adták át a Kormányablakot, azóta folyamatosan nő az ügyfelek száma. Tavaly a kisújszállásival együtt már ötvenezren keresték föl az ügyfélszolgálatot,2017-ben pedig november végéig több mint 49 ezren intézték ügyeiket a két járási Kormányablakban.

,,Ez nemcsak a magánszemélyeknek jelent nagy segítséget, hanem a vállalkozásoknak is megkönnyíti a működését, így pedig sikeresebbek lehetnek,
ha ügyeiket gördülékenyen, hosszabb várakozás nélkül intézhetik" – jelentette ki a miniszter. A karcagi Kormányablakban két munkaállomáson, hetente három napon – hétfőn, szerdán és csütörtökön – az adó-és vámhivatal munkatársai intézik az oda betérő ügyfelek adóügyeit. Az ügyfélteret 77 négyzetméterrel bővítették annak érdekében, hogy az adóhatóság munkatársai korszerű és a 21. század kívánalmainak megfelelő körülmények között fogadhassák az ügyfeleket.

     Kiadó: Földművelésügyi Minisztérium

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.