2018. január 30., kedd 18:53

A Demokratikus Koalíció közleménye
    Budapest, 2018. január 30., kedd (OS) - DK-Szolidaritás: A sikeres marketing titka a jó házasság?

    Egy informatikai vállalkozás tulajdonosa úgy döntött, cége tevékenységét kiterjeszti az építőipar területére is. A változás bejegyzése után egy hónappal már öt különböző, összesen 38 millió forint értékű ilyen megbízása volt a Hortobágyi Nemzeti Park Igazgatóságától. Mit tesz Isten, a cégtulajdonos felesége helyettes államtitkár a nemzeti parkot felügyelő Földművelésügyi Minisztériumban.

A Demokratikus Koalíció természetesen elismeri, hogy bármely vállalkozás tulajdonosa dönthet úgy: kipróbálja magát az építőipar területén is. Az viszont már meglepő, hogy az építési piacon korábban teljesen ismeretlen társaság piacra lépése után egy hónappal már ennyi megbízásra tegyen szert – ráadásul egyazon megbízótól. Amennyiben ez a példátlan siker a cég kitűnő marketingmunkájának eredménye, úgy érthetetlen, hogy a tulajdonos miért informatikai és főleg építőipari tevékenységgel foglalkozik, ahelyett, hogy a marketing szolgáltatások piacán söpörné le valamennyi konkurensét.

Ha viszont mindez a feleség beosztásának köszönhető, az már nem csak összeférhetetlen, de a bűncselekmény gyanúját is fölveti.

Nagy-Huszein Tibor
alelnök, DK
     Kiadó: Demokratikus Koalíció

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.