2018. december 12., szerda 10:16

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye (3. rész)
    Budapest, 2018. december 12., szerda (OS) -

    Ha a körültekintő vásárlás ellenére mégis probléma merül fel, és azt a vállalkozással nem sikerül rendezni, a vásárló a fogyasztóvédelmi hatósághoz, a békéltető testületekhez, más uniós tagállamból történő online vásárlás esetén az ITM-en belül működő Európai Fogyasztói Központhoz fordulhat, amely az info@magyarefk.hu címen érhető el.

A webáruházakat is érintő fogyasztóvédelmi ellenőrzések és próbavásárlások egész decemberben folytatódnak. Az ITM kiemelt célja, hogy aktív fogyasztóvédelmi jelenléttel, rendszeres ellenőrzésekkel járuljon hozzá a magyar családok nyugodt karácsonyi felkészüléséhez.
    
     Kiadó: Innovációs és Technológiai Minisztérium

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.