2019. február 10., vasárnap 10:13

A PMI Budapest Magyar Tagozat közleménye (3. rész)
    Budapest, 2019. február 10., vasárnap (OS) - Projektalapú tanulás középiskolában a PMI Budapest, Magyar Tagozat önkéntesei támogatásával

    Nagy dilemma volt, hogy a projektek választhatók legyenek-e egy az oktatók által javasolt listából, vagy teljesen önállóan alakítsák-e ki őket. Utólag nagyon jó döntésnek bizonyult, hogy a diákcsoportok maguk tűzték ki a projektcélokat, mert ez jelentős motivációt jelentett a legtöbb csoport számára. Érdemes megjegyezni, hogy az öt projekt közül többnek is sikerült olyan problémákkal találkoznia, amelyek a valós életben is előfordulnak. Volt olyan projekt, amelyik csak úgy készült el határidőre, hogy a tervezett projektterjedelmet lényegesen csökkentették, volt olyan csoport, amelyik túl nehéz témát választott (órarendkészítés) és ezért menetközben új témát kellett választania. Fontos üzenetként élték meg az oktatók, hogy a diákok által kitűzött célok jelentős része nem egyszerűen kedves volt, hanem valódi értéket is hordozott az iskola közösségének. Az egyik csoport például iskolaújságot indított, két másik csoport pedig egy-egy iskolai sarkot alakított át ötletes pihenőhellyé, közösségi térré önerőből. Volt olyan csoport, amelyik a szebb napokat látott tornaöltözők felújítására rakott le pénzügyileg kalkulált felújítási tervet, illetve az ötödik csapat által készített film január végén debütált a szalagavatón.  
     Kiadó: PMI Budapest Magyar Tagozat

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.