2019. február 10., vasárnap 10:13 |
A PMI Budapest Magyar Tagozat közleménye (3. rész) |
|
Budapest, 2019. február 10., vasárnap (OS) - Projektalapú tanulás középiskolában a PMI Budapest, Magyar Tagozat önkéntesei támogatásával |
Nagy dilemma volt, hogy a projektek választhatók legyenek-e egy az
oktatók által javasolt listából, vagy teljesen önállóan alakítsák-e
ki őket. Utólag nagyon jó döntésnek bizonyult, hogy a diákcsoportok
maguk tűzték ki a projektcélokat, mert ez jelentős motivációt
jelentett a legtöbb csoport számára. Érdemes megjegyezni, hogy az öt
projekt közül többnek is sikerült olyan problémákkal találkoznia,
amelyek a valós életben is előfordulnak. Volt olyan projekt, amelyik
csak úgy készült el határidőre, hogy a tervezett projektterjedelmet
lényegesen csökkentették, volt olyan csoport, amelyik túl nehéz
témát választott (órarendkészítés) és ezért menetközben új témát
kellett választania. Fontos üzenetként élték meg az oktatók, hogy a
diákok által kitűzött célok jelentős része nem egyszerűen kedves
volt, hanem valódi értéket is hordozott az iskola közösségének. Az
egyik csoport például iskolaújságot indított, két másik csoport
pedig egy-egy iskolai sarkot alakított át ötletes pihenőhellyé,
közösségi térré önerőből. Volt olyan csoport, amelyik a szebb
napokat látott tornaöltözők felújítására rakott le pénzügyileg
kalkulált felújítási tervet, illetve az ötödik csapat által
készített film január végén debütált a szalagavatón.
Kiadó: PMI Budapest Magyar Tagozat
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|