2019. május 25., szombat 17:44 |
A Miniszterelnökség közleménye |
|
Budapest, 2019. május 25., szombat (OS) - Felháborító a Wizz Air gyakorlata |
Elfogadhatatlan a Wizz Air légitársaság szombat reggeli
Frankfurt-Budapest járatának utasaival szemben tanúsított bánásmód,
különösen az állítólagos technikai meghibásodás folytán előállt
helyzet légitársaság általi kezelése, az utasok megfelelő
tájékoztatásának és alternatív lehetőségek felajánlásának
elmulasztása, ezért Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető
miniszter és Tuzson Bence közszolgálatért felelős államtitkár az
arányos jogkövetkezmények megállapítása érdekében fogyasztóvédelmi
eljárást kezdeményez.
Kiadó: Miniszterelnökség
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|