2020. január 15., szerda 12:16 |
A Kereszténydemokrata Néppárt közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2020. január 15., szerda (OS) - |
Ennek kapcsán számos állampolgári panasz érkezett már, amelyek mind
nagyon hasonló, de annál inkább elfogadhatatlan és méltatlan
esetekről számolnak be: egyes műsorok csodaolajokat reklámoznak,
amelyeknek aztán nincs is jótékony egészségügyi hatásuk; mások
nyereményeket ígérnek, amelynél végül kiderül, hogy nyeremény ugyan
nincs, cserébe azonban ott marad a fogyasztó egy rendkívül magas
telefonszámlával; megint más műsorok szorongást, pánikot keltő
kijelentéseket fogalmaznak meg: bokaszalag-szakadást szenved
november 12-e után; lehet, hogy találnak Önben csomót; 30 év családi
szerencsétlenség jöhet, ha nem telefonál.
Éppen ezért egy évvel ezelőtt nyújtottuk be a fogyasztóvédelmi
szervekhez azt a panaszt, amely kérte a hatóságot, hogy vizsgálja ki
a telejósda-szolgáltatások működését, az ügyet jelenleg a Gazdasági
és Versenyhivatal vizsgálja. A KDNP mindig is kiemelt figyelmet
fordított az élethelyzetüknél fogva fokozott veszélynek kitett
fogyasztók védelmére. Példaként említhetjük a nemrég a jogsértő
termékbemutatók elleni fellépést, vagy éppen az áldoktorok,
kuruzslók ellen tavaly év végén bevezetett szigorúbb jogszabályokat,
melyek mind az állampolgárok védelmét, megtévesztésük
megszüntetését, és tiszta helyzetek megteremtését tűzték ki célul.
Harrach Péter frakcióvezető
Rétvári Bence KDNP alelnök
Kiadó: Kereszténydemokrata Néppárt (KDNP)
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|