2020. november 11., szerda 11:05 |
A Miniszterelnökség közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2020. november 11., szerda (OS) - Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, intézze online hivatali ügyeit |
A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve
e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az
elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók.
Az ügyintézők és ügyfelek biztonsága érdekében továbbra is
kizárólag szájat és orrot takaró maszkban szabad tartózkodni az
ügyfélszolgálatokon.
Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően
nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában
kézbesíti a kormányhivatal. Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a
2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt
okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek, ezért
kérjük, éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.
Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok
elsősorban a megújult magyarorszag.hu oldalon elérhető online
ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék
igénybe. Az ügyfélkapuval nem rendelkező ügyfelek számos ügyben
postai úton is leadhatják kérelmüket. További információkért
keressék fel a kormanyhivatal.hu oldalt, valamint hívják az
ingyenesen hívható, 1818-as telefonszámon elérhető Kormányzati
Ügyfélvonalat.
Kiadó: Miniszterelnökség
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|