2021. május 12., szerda 14:02

Az Innovációs és Technológiai Minisztérium közleménye (3. rész)
    Budapest, 2021. május 12., szerda (OS) - Új eszközök a fogyasztóvédelmi kampányban: a vevőknek podcast, az eladóknak workshop

    A világháló a járványhelyzetben biztonságos terep, de a közvetlen elérés mellett azért is alkalmas közege a szemléletformálásnak, mert a vásárlások egyre nagyobb hányada ide tevődik át. A koronavírus felgyorsította az elektronikus kereskedelem lendületes térnyerését. A hazai internetes és csomagküldő értékesítés a járvány magyarországi megjelenése óta már háromszor múlta felül minden korábbi teljesítményét. Az e-kereskedelem forgalma idén márciusban a megelőző évhez képest 62 százalékos növekedést produkálva mintegy 140 milliárd forintot tett ki. Az ITM Fogyasztóvédelmi szakmapolitikai programja e tendenciához igazodva kiemelten kezeli a fogyasztói tudatosság és bizalom erősítését, a fogyasztói jogok bővítését az online térben.

A KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00031 azonosítószámú, "Digitális Fogyasztóvédelem – a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása" c. projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg. Bővebb információ a honlapon olvasható, vagy a sajto@itm.gov.hu e-mail címen kérhető.
     Kiadó: Innovációs és Technológiai Minisztérium

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.