2022. június 28., kedd 09:05

Az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület közleménye (2. rész)
    Budapest, 2022. június 28., kedd (OS) -

    A fogyasztóvédők szerint kettő, az ügyfelek részére nyitva álló ügyfélszolgálati helyiség kialakítását indokolt törvényben előírni, egyet a repülőtéren, egyet Budapest központi részén.

A kötelező személyes ügyfélszolgálat fogyasztók számára biztosítása érdekében az Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület egyeztetést kezdeményez a többi hazai fogyasztóvédő szervezettel, hogy közös javaslattal állhassanak elő a fogyasztóvédelmi törvény módosítására. Sokat javítana a magyar fogyasztók lehetőségein, ha a mostaninál több vállalat lenne köteles magyarországi ügyfélszolgálatot nyitni, a multik is elérhetőbbé válnának a fogyasztók problémái esetén.

     Kiadó: Atka Fogyasztóvédelmi Egyesület

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.