2006. december 13., szerda 10:34 |
Jövőnk biztosítékait elrabló kufárok a pusztítás kormányának hátterében |
|
Budapest, 2006. december 13., szerda (OS) - Az emberi jogok
minapi nemzetközi napja után illik végre megemlíteni, milyen
szerencséje van a magyar egészségügy maradék biztosítékait is
elpusztító, a még állami felelősségi körben lévő intézmények
mielőbbi eltulajdonításán ügyködő, az államot végképp kifosztó
érdekcsoportoknak és büntetőjogilag jól körülbástyázott, politikus
kiszolgálóiknak. |
A Büntető Törvénykönyvről szóló 1978. évi IV. törvény népirtást
meghatározó, hatályos, 155. paragrafusa csak akkor nevezi ugyanis
népirtásnak a népirtást, és csak akkor rendeli ekként, el nem évülő
módon büntetni, ha az valamely nemzeti, etnikai, faji vagy vallási
csoport teljes vagy részleges kiirtása céljából történik. Az
egészségügy megreformálása ürügyén elkövetett népirtás tehát jogilag
nem népirtás. Magyarországon ma nem népirtás, ha a magyar népcsoportot olyan
életfeltételek közé kényszerítik, amelyek a népet vagy annak egyes
tagjait lassú pusztulással fenyegetik, ha ezt nem, vagy nem
bizonyíthatóan a csoport teljes vagy részleges kiirtása céljából
teszik.
Magyarországon ma nem népirtás, ha valakik a magyar népcsoport
tagjainak súlyos testi vagy lelki sérelmet okoznak, ha azt nem a
csoporthoz tartozásuk miatt teszik. Magyarországon ma nem népirtás, ha az ehhez elég hatalommal
rendelkezők olyan intézkedést tesznek, amelyek a csoporton belül a
születéseket erősen gátolják, ha nem bizonyítható, hogy ezen
intézkedések célja a csoporton belül a születések meggátlása.
Magyarországon ma még az sem számítana népirtásnak, ha az ehhez
elég hatalommal rendelkezők a népcsoporthoz tartozó gyermekeket
máshova elhurcolnák, ha nem lenne bizonyítható, hogy céljuk a
népcsoport legalább részleges kiirtása.
Végül, Magyarországon ma még az sem lenne népirtás, ha az ehhez
elég hatalommal rendelkezők a népcsoport tagjait akár jelentős
számban megölnék, ha nem lenne bizonyítható, hogy az intézkedések
célja a népcsoport legalább részleges kiirtása. Ezt talán csak sima
gyilkosságok valamiért nagy számban történő előfordulásaként
értékelnék.
Mindezek a gaztettek remélhetőleg azért még bűnök, de enyhébb,
így elévülést is biztosító módon, és feltéve, hogy a leírt
következményekhez nem a parlamenti képviselők tevékenysége vezet.
Sajnos nem büntethető Magyarországon, aki képviselőként olyan
jogszabályokat szavaz meg a parlamentben, amelyeknek következményei
a fentiekhez hasonlóak, de ezt nem az ott megnevezett szándékokkal
teszi.
A fasizmus a régiek szerint a nem termelő tőke diktatúrája, hogy
a maga számára az irreális mértékű profitot biztosító hatalmi
rendszert fenntarthassa. A problémák megoldása során a fasizmus
jellemzője az erőszak elfogadása, alkalmazása. Ismerős! További részletek az ún. egészségügyi reformról: www.abosz.hu
Budapest, 2006. december 13.
Pós Péter, az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége (ABOSZ) elnöke, a Nemzeti Egészségügyi Kerekasztal (NEK) állandó résztvevője, a kormány konzultatív testülete, a Nemzeti Egészségügyi Tanács (NET)
tagja
Kiadó: Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|