2006. december 13., szerda 10:34

Jövőnk biztosítékait elrabló kufárok a pusztítás kormányának hátterében
    Budapest, 2006. december 13., szerda (OS) - Az emberi jogok minapi nemzetközi napja után illik végre megemlíteni, milyen szerencséje van a magyar egészségügy maradék biztosítékait is elpusztító, a még állami felelősségi körben lévő intézmények mielőbbi eltulajdonításán ügyködő, az államot végképp kifosztó érdekcsoportoknak és büntetőjogilag jól körülbástyázott, politikus kiszolgálóiknak.

    A Büntető Törvénykönyvről szóló 1978. évi IV. törvény népirtást meghatározó, hatályos, 155. paragrafusa csak akkor nevezi ugyanis népirtásnak a népirtást, és csak akkor rendeli ekként, el nem évülő módon büntetni, ha az valamely nemzeti, etnikai, faji vagy vallási csoport teljes vagy részleges kiirtása céljából történik. Az egészségügy megreformálása ürügyén elkövetett népirtás tehát jogilag nem népirtás.
Magyarországon ma nem népirtás, ha a magyar népcsoportot olyan életfeltételek közé kényszerítik, amelyek a népet vagy annak egyes tagjait lassú pusztulással fenyegetik, ha ezt nem, vagy nem bizonyíthatóan a csoport teljes vagy részleges kiirtása céljából teszik.
    Magyarországon ma nem népirtás, ha valakik a magyar népcsoport tagjainak súlyos testi vagy lelki sérelmet okoznak, ha azt nem a csoporthoz tartozásuk miatt teszik.
Magyarországon ma nem népirtás, ha az ehhez elég hatalommal rendelkezők olyan intézkedést tesznek, amelyek a csoporton belül a születéseket erősen gátolják, ha nem bizonyítható, hogy ezen intézkedések célja a csoporton belül a születések meggátlása.
    Magyarországon ma még az sem számítana népirtásnak, ha az ehhez elég hatalommal rendelkezők a népcsoporthoz tartozó gyermekeket máshova elhurcolnák, ha nem lenne bizonyítható, hogy céljuk a népcsoport legalább részleges kiirtása.
    Végül, Magyarországon ma még az sem lenne népirtás, ha az ehhez elég hatalommal rendelkezők a népcsoport tagjait akár jelentős számban megölnék, ha nem lenne bizonyítható, hogy az intézkedések célja a népcsoport legalább részleges kiirtása. Ezt talán csak sima gyilkosságok valamiért nagy számban történő előfordulásaként értékelnék.
    Mindezek a gaztettek remélhetőleg azért még bűnök, de enyhébb, így elévülést is biztosító módon, és feltéve, hogy a leírt következményekhez nem a parlamenti képviselők tevékenysége vezet.
    Sajnos nem büntethető Magyarországon, aki képviselőként olyan jogszabályokat szavaz meg a parlamentben, amelyeknek következményei a fentiekhez hasonlóak, de ezt nem az ott megnevezett szándékokkal teszi.
    A fasizmus a régiek szerint a nem termelő tőke diktatúrája, hogy a maga számára az irreális mértékű profitot biztosító hatalmi rendszert fenntarthassa. A problémák megoldása során a fasizmus jellemzője az erőszak elfogadása, alkalmazása. Ismerős!
További részletek az ún. egészségügyi reformról: www.abosz.hu

Budapest, 2006. december 13.

Pós Péter,
az Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége (ABOSZ) elnöke,
a Nemzeti Egészségügyi Kerekasztal (NEK) állandó résztvevője,
a kormány konzultatív testülete, a Nemzeti Egészségügyi Tanács (NET) tagja

    Kiadó: Asztmás és Allergiás Betegek Országos Szövetsége

-------------------------------------------------------------------

    Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
    Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
    (c) Copyright MTI Zrt.


Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.