2011. december 4., vasárnap 09:39

Budapest és Magyarország szégyene a BKV Kőbánya-Kispesti metró végállomása
    Budapest, 2011. december 4., vasárnap (OS) - Naponta sok tízezer utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson, akkor, amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes állapotban vannak, de mégsem üzemelnek.

    Naponta sok tízezer utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson, akkor, amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes állapotban vannak, de mégsem üzemelnek. Az öregek, a mozgássérültek, a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérről nagy csomagokkal jövő, majd később visszamenő utasok vagy csak kínlódva, vagy egyáltalán nem tudják használni, igénybe venni a metrót.

Az Európai Unió direktívájának és a magyar akadálymentesítésről szóló törvénynek a megcsúfolása a metró végállomás állapota.

52 napja, hogy 2011 október 14-én a BKV Határ úti ideiglenes autóbusz végállomásait áthelyezték a Kőbánya-Kispesti metró végállomásához. Nagy hiba, sőt bűn volt a Határ úti ideiglenes buszvégállomást megszüntetni mindaddig, amíg a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson a liftek és a mozgólépcsők nem működtek tökéletesen.

2011 október 14-én a KöKi bevásárló központ - a megnyitásának a napján - üresen tátongott volna, ha az autóbuszok végállomása továbbra is a Határ úton marad. A KöKi beruházója nem engedte volna meg magának, a BKV-nak meg főleg nem, hogy hetekig esetleg hónapokig üresen álljon a bevásárló központ. Pedig az történt volna, ha a hatalmas utasforgalom továbbra is a Határ úti ideiglenes buszvégállomáson keresztül és nem a KöKi-n keresztül bonyolódik.

Egyrészt, a kormány rengeteg pénzt költ Magyarország  image  -ára, hogy a turisták minél kedvezőbb képet kapjanak Budapestről, Magyarországról és ezáltal a turizmusból származó bevételeink növekedjenek.

Másrészt, a külföldi turista érkezésekor nehéz csomagokkal 82 lépcsőn vergődik végig, mivel a mozgólépcsők és a liftek nem működnek. Távozásakor újból szembesül a 82 lépcsőn való kínlódással. A külföldiben utolsó benyomásként marad meg a 82 lépcsőn való vergődés, kínlódás és ezt mondja el az ismerőseinek. Jó reklám ez nekünk?

Az utasok és az ő pénzük nélkül nincs metró, másrészt a vásárlók és a vásárlók pénze nélkül nem tud létezni a bevásárló központ. A fogyasztók és a vásárlók érdekeivel mégsem törődik senki sem.

A kínaiakkal kívánjuk nem kis pénzért kiépíttetni a vasutat a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérig. Az is így fog működni?

    Kiadó: Old Dohányfüstmentes Egyesület

-------------------------------------------------------------------

    Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
    Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
    (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.


Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.