2011. december 4., vasárnap 09:39 |
Budapest és Magyarország szégyene a BKV Kőbánya-Kispesti metró végállomása |
|
Budapest, 2011. december 4., vasárnap (OS) - Naponta sok tízezer
utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson, akkor,
amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes állapotban vannak, de
mégsem üzemelnek. |
Naponta sok tízezer utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró
végállomáson, akkor, amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes
állapotban vannak, de mégsem üzemelnek. Az öregek, a mozgássérültek,
a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérről nagy csomagokkal jövő, majd
később visszamenő utasok vagy csak kínlódva, vagy egyáltalán nem
tudják használni, igénybe venni a metrót.
Az Európai Unió direktívájának és a magyar akadálymentesítésről
szóló törvénynek a megcsúfolása a metró végállomás állapota.
52 napja, hogy 2011 október 14-én a BKV Határ úti ideiglenes
autóbusz végállomásait áthelyezték a Kőbánya-Kispesti metró
végállomásához. Nagy hiba, sőt bűn volt a Határ úti ideiglenes
buszvégállomást megszüntetni mindaddig, amíg a Kőbánya-Kispesti
metró végállomáson a liftek és a mozgólépcsők nem működtek
tökéletesen.
2011 október 14-én a KöKi bevásárló központ - a megnyitásának a
napján - üresen tátongott volna, ha az autóbuszok végállomása
továbbra is a Határ úton marad. A KöKi beruházója nem engedte volna
meg magának, a BKV-nak meg főleg nem, hogy hetekig esetleg hónapokig
üresen álljon a bevásárló központ. Pedig az történt volna, ha a
hatalmas utasforgalom továbbra is a Határ úti ideiglenes
buszvégállomáson keresztül és nem a KöKi-n keresztül bonyolódik.
Egyrészt, a kormány rengeteg pénzt költ Magyarország image -ára,
hogy a turisták minél kedvezőbb képet kapjanak Budapestről,
Magyarországról és ezáltal a turizmusból származó bevételeink
növekedjenek.
Másrészt, a külföldi turista érkezésekor nehéz csomagokkal 82
lépcsőn vergődik végig, mivel a mozgólépcsők és a liftek nem
működnek. Távozásakor újból szembesül a 82 lépcsőn való kínlódással.
A külföldiben utolsó benyomásként marad meg a 82 lépcsőn való
vergődés, kínlódás és ezt mondja el az ismerőseinek. Jó reklám ez
nekünk?
Az utasok és az ő pénzük nélkül nincs metró, másrészt a vásárlók és
a vásárlók pénze nélkül nem tud létezni a bevásárló központ. A
fogyasztók és a vásárlók érdekeivel mégsem törődik senki sem.
A kínaiakkal kívánjuk nem kis pénzért kiépíttetni a vasutat a Liszt
Ferenc (Ferihegy) repülőtérig. Az is így fog működni?
Kiadó: Old Dohányfüstmentes Egyesület
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|