2013. április 29., hétfő 12:23 |
A Banki Hitel Károsultjai Egyesületének közleménye |
|
Budapest, 2013. április 29., hétfő (OS) - Egyre több a
fogyasztói csoportok tagjai részéréről a panasz Hitelhez szerettek
volna jutni - tagokká váltak |
Az utóbbi időben egyre több megkeresést kapott Egyesületünk, hogy a
fogyasztói csoportok hiteleket ígérve, megtévesztik az ügyfeleket és
tévedésbe ejtik őket. Sokan csak a belépés után jönnek rá, hogy
hitel helyett nekik kell fizetniük havonta. Legtöbb esetben kiderül,
hogy az ügyfelek nincsenek tisztában a fogyasztói csoportok
működésével. Egyesületünk a Hiteles egyesület, felvállalta, hogy
átláthatóvá teszi ezt a piaci szegmenst, tájékoztatja a csoportok
tagjait a lehetőségeikről és preventív jelleggel felhívja a
figyelmet a még be nem lépők számára a fogyasztói csoportok működése
tekintetében. Napjainkban egyre nehezebb hitelhez jutni, ez
indokolhatja a fogyasztói csoportok térhódítását, hisz
hirdetéseikben szinte semmilyen akadály sem létezik a hiteligénylők
számára. Az átlátható, egyértelmű tájékoztatás elérése céljából
kollégáink haladéktalanul felveszik a kapcsolatot a fogyasztói
csoportokat szervező cégekkel és kezdeményezzük a felügyeleti
szervek Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Fogyasztóvédelem
közbenjárását. Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete - Hiteles Egyesület
Kiadó: Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|