2013. április 29., hétfő 12:23

A Banki Hitel Károsultjai Egyesületének közleménye
    Budapest, 2013. április 29., hétfő (OS) - Egyre több a fogyasztói csoportok tagjai részéréről a panasz  Hitelhez szerettek volna jutni - tagokká váltak

    Az utóbbi időben egyre több megkeresést kapott Egyesületünk, hogy a fogyasztói csoportok hiteleket ígérve, megtévesztik az ügyfeleket és tévedésbe ejtik őket.  Sokan csak a belépés után jönnek rá, hogy hitel helyett nekik kell fizetniük havonta. Legtöbb esetben kiderül, hogy az ügyfelek nincsenek tisztában a fogyasztói csoportok működésével.  Egyesületünk a Hiteles egyesület, felvállalta, hogy átláthatóvá teszi ezt a piaci szegmenst, tájékoztatja a csoportok tagjait a lehetőségeikről és preventív jelleggel felhívja a figyelmet a még be nem lépők számára a fogyasztói csoportok működése tekintetében. Napjainkban egyre nehezebb hitelhez jutni, ez indokolhatja a fogyasztói csoportok térhódítását, hisz hirdetéseikben szinte semmilyen akadály sem létezik a hiteligénylők számára. Az átlátható, egyértelmű tájékoztatás elérése céljából kollégáink haladéktalanul felveszik a kapcsolatot a fogyasztói csoportokat szervező cégekkel és kezdeményezzük  a felügyeleti szervek Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a Fogyasztóvédelem közbenjárását.
Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete -  Hiteles Egyesület

    Kiadó: Banki Hitel Károsultjainak Egyesülete

-------------------------------------------------------------------

    Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
    Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
    (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.