2013. május 26., vasárnap 15:37 |
A Jobbik parlamenti frakciójának közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2013. május 26., vasárnap (OS) - A Jobbik már 2010-ben
javasolta a reklámadó bevezetését |
Az ellenzék balliberális szakadárjainak és maradványainak
tiltakozása azt jelenti, hogy szerintük ismét inkább a
tűrőképességük határán álló magyar embereken kéne folytatni a
megszorításokat. A Jobbik viszont – korábbi javaslatához hűen – csak
annyi könnyítést adna a főként a multicégeket sújtó reklámadó
kapcsán, hogy a társadalmilag hasznos világképet sugárzó hirdetések
mentesülnének az adó alól, például ha egy joghurtreklám szépnek és
jónak állítja be a nagycsaládos életmódot.
Novák Előd, a Jobbik alelnöke
Kiadó: Jobbik parlamenti frakciója
------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|