2013. szeptember 11., szerda 16:14 |
A Közép Európai Club Egyesület közleménye |
|
Budapest, 2013. szeptember 11., szerda (OS) - A KEP vita
eredménye: Magyarország jobban népszerűsíthető a világban. Így
javulhat országimázsunk |
A Közép-európai Club Pannónia Közhasznú Egyesület (KEP) szeptember
10-i Fóruma a budapesti Thomas Hotelben, nagy érdeklődés mellett
tárgyalta a "Hello Hungary-Hello Budapest" című, angol nyelvű,
turisztikai és kulturális célú, Magyarországot népszerűsítő
televíziós magazinsorozat koncepcióját. A nagyszámú közönségnek
Szita Miklós Balázs Béla Díjas producer bemutatta a hiánypótló
médiatervet, amelyet tekintélyes szakértők élénk hozzászólásai
követtek. Dr. Czeglédi József KEP ügyvezető elnök moderálásával
történt vitaest során a jelenlévő szakértők egyetértettek abban,
hogy valóban nagy szükség van egy középtávú, jól előkészített
televíziós marketingtervre Magyarország külföld felé történő
folyamatos és hatásos kommunikációjához. Több hasznos javaslat is
elhangzott. Szita Miklós előadó nagy reményeket fűz az Országgyűlés
Sport- és turizmusbizottság részére történő bemutatás
eredményességéhez, mert a Bizottság felvette 2013. évi
munkaprogramjába a koncepció megtárgyalását. Így a szakpolitikusok
is megismerhetik a szakmai körök által széleskörűen támogatott
televíziós programot, amely több mint 30 pozitív nyilatkozatot
tartalmaz. További inf.: www.kepcp.hu KEP Elnökség
Kiadó: Közép Európai Club Egyesület
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|