2013. szeptember 11., szerda 16:14

A Közép Európai Club Egyesület közleménye
    Budapest, 2013. szeptember 11., szerda (OS) - A KEP vita eredménye: Magyarország jobban népszerűsíthető a világban. Így javulhat országimázsunk

    A Közép-európai Club Pannónia Közhasznú Egyesület (KEP) szeptember 10-i Fóruma a budapesti Thomas Hotelben, nagy érdeklődés mellett tárgyalta a "Hello Hungary-Hello Budapest" című, angol nyelvű, turisztikai és kulturális célú, Magyarországot népszerűsítő televíziós magazinsorozat koncepcióját. A nagyszámú közönségnek Szita Miklós Balázs Béla Díjas producer bemutatta a hiánypótló médiatervet, amelyet tekintélyes szakértők élénk hozzászólásai követtek. Dr. Czeglédi József KEP ügyvezető elnök moderálásával történt vitaest során a jelenlévő szakértők egyetértettek abban, hogy valóban nagy szükség van egy középtávú, jól előkészített televíziós marketingtervre Magyarország külföld felé történő folyamatos és hatásos kommunikációjához. Több hasznos javaslat is elhangzott. Szita Miklós előadó nagy reményeket fűz az Országgyűlés Sport- és turizmusbizottság részére történő bemutatás eredményességéhez, mert a Bizottság felvette 2013. évi munkaprogramjába a koncepció megtárgyalását. Így a szakpolitikusok is megismerhetik a szakmai körök által széleskörűen támogatott televíziós programot, amely több mint 30 pozitív nyilatkozatot tartalmaz. További inf.: www.kepcp.hu         KEP Elnökség
    Kiadó: Közép Európai Club Egyesület

-------------------------------------------------------------------

    Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
    Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
    (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.