2014. július 28., hétfő 17:15 |
Az MSZP Országos Központjának közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2014. július 28., hétfő (OS) - Tarlós István és
Wintermantel Zsolt mellébeszél metróügyben |
1. Egyszerűen nem igaz Tarlós István és Wintermantel Zsolt azon
állítása, miszerint a kisföldalatti szerelvényeihez korábban "hozzá
se nyúltak". A földalatti felújítása során 1996-ban felújították a
földalatti járműveit, új fényezést, üléseket, borítást,
padlóburkolatot és lámpatesteket kaptak. Kicserélték az
alagútkerekeket és a forgóvázakat, valamint megújult az ajtók
működtetése. 2. Az M2-es metró felújítása a városban élők érdekében folyt négy
éven át. A rengeteg utast szállító metrót csak szakaszosan lehetett
lezárni a közlekedés fenntartása mellett, a vonal teljes lezárása a
város megbénulását okozta volna. Talán nem véletlen, hogy Tarlós
István vezetése mellett az M3-as metró síncseréjét is hétvégenként
végzik, a hétköznapi metróleállítás ugyanis ellehetetlenítené a
budapestiek közlekedését. Az sem igaz, hogy az M2-es metró új járműveit 2010 után szerezték
be. Az első új metrók 2009 elején már Budapesten voltak, a
világszerte problémamentesen közlekedő típus budapesti forgalomba
állítását a kormányváltás után a kormány alá rendelt Nemzeti
Közlekedési Hatóság állította le 2010 nyarán. Azzal is kár érvelni,
hogy az M2-es metró biztosítóberendezéseit csak 2013-ban cserélték
ki, hiszen a főpolgármesternek mérnökként tudnia kellene, hogy az új
berendezések beépítésével meg kellett várni, hogy kizárólag az új
metrószerelvények fussanak a vonalon.
Kiadó: MSZP Országos Központ
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|