2024. augusztus 3., szombat 07:36 |
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium közleménye (1. rész) |
|
Budapest, 2024. augusztus 3., szombat (OS) - Kormányablak-felmérés: elégedettek az ügyfelek. Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően – derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala. |
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium és a
kormányhivatalok folyamatosan figyelemmel kísérik a kormányablakok
által biztosított szolgáltatást, és az ügyfelek visszajelzéseire
támaszkodva biztosítják a szolgáltatások folyamatos fejlesztését. Az
ügyfelek a kormányablakokban szerzett tapasztalataikat 2021 óta már
nem papíron, hanem egy online ügyfél-elégedettségi kérdőív
kitöltésével oszthatják meg az üzemeltetőkkel, a visszajelzéseket a
szaktárca időről-időre ki is elemzi. A legfrissebb mérések szerint
2024 első felében az kormányablak ügyfelek több mint 76 százaléka
teljes mértékben elégedett, 9 százaléka pedig elégedett volt az
ügyintézés minőségével, ami hasonló az előző évi adathoz. A
válaszolók 86 százaléka elégedett volt az ügyintézéssel és az azt
megelőző várakozással töltött idő mértékével is. Ezt alátámasztja,
hogy a sorszámhúzó rendszerből kinyert adatok alapján az ügyfelek a
sikeres ügyintézést megelőzően átlagosan 30 percnél is kevesebbet
töltenek a kormányablakokban.
Kiadó: Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|