2024. augusztus 3., szombat 07:36 |
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2024. augusztus 3., szombat (OS) - Kormányablak-felmérés: elégedettek az ügyfelek. Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően – derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala. |
A kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83%-a a hivatali
ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és
gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan
szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság. A
részvevők 89%-a elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével.
A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium továbbra is
arra biztatja az ügyfeleket, hogy a visszajelzéseikkel segítsék a
szolgáltatások fejlesztését. Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet az
ügyfelek a kormányablakokban kihelyezett QR kódok segítségével,
illetve a kormányhivatalok honlapján érik el.
A felmérésről: a felmérés adatai 2024. január 1. és június 30-i
időszakra vonatkoznak, országosan 3430 ügyfél részvételével.
Kiadó: Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
Forrás: OS Országos Sajtószolgálat
MTI © Minden jog fenntartva.
|