2024. augusztus 3., szombat 07:36

A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium közleménye (2. rész)
    Budapest, 2024. augusztus 3., szombat (OS) - Kormányablak-felmérés: elégedettek az ügyfelek. Az ügyfelek túlnyomó többsége elégedetten távozott a kormányablakokból az ügyintézést követően – derült ki a legutóbbi elégedettségi felmérésből. A kérdőívet kitöltők 86 százaléka elégedett a kormányzati ügyfélszolgálatok szolgáltatásaival, 79 százalékuk szerint pedig az elmúlt időszakban javult az ügyintézés színvonala.

        A kormányablakba betérő ügyfelek legalább 83%-a a hivatali ügyintézés során az ügyintéző segítőkészségét, szakértelmét és gyorsaságát tartja a legfontosabbnak, hátrébb sorolva olyan szempontokat, mint mondjuk az nyitvatartási idő vagy a tisztaság. A részvevők 89%-a elégedett volt az ügyintézők szakszerűségével.
     A Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium továbbra is arra biztatja az ügyfeleket, hogy a visszajelzéseikkel segítsék a szolgáltatások fejlesztését. Az ügyfél-elégedettségi kérdőívet az ügyfelek a kormányablakokban kihelyezett QR kódok segítségével, illetve a kormányhivatalok honlapján érik el.
     A felmérésről: a felmérés adatai 2024. január 1. és június 30-i időszakra vonatkoznak, országosan 3430 ügyfél részvételével.

     Kiadó: Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium

-------------------------------------------------------------------

     Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
     Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
     (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.



Forrás: OS Országos Sajtószolgálat

MTI  © Minden jog fenntartva.