|
|
2015. szeptember 2., szerda 17:50 |
A Miniszterelnökség közleménye (2. rész) |
|
Budapest, 2015. szeptember 2., szerda (OS) - Information
campaign against illegal migration |
So far this year similar campaigns focusing on Kosovo have been
launched by Austria and Germany, also with the involvement of
international advertising agencies. As a result of the German
campaign, the number of applications from Kosovo has decreased
considerably. That campaign was prepared by the media agency Carat, part of the
Dentsu-Aegis Network, which was not subjected to a deliberate and
unjustified smear campaign of the kind which has now been launched
against J. Walter Thompson.
The Hungarian government’s expectations for its public awareness
campaign are similar to those of the abovementioned precedents. As
in the earlier German, Austrian – and indeed Danish – campaigns, its
purpose and messages are not insulting, but informative. In addition
to a significant decrease in the pressures on Hungary from illegal
migration, the Government also expects the campaign to send a clear
deterrent message to the most inhuman facilitators of illegal
migration: criminal groups which profit from the smuggling of
migrants.
Press Department of the Prime Minister"s Office
Kiadó: Miniszterelnökség
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az
OS-be beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a
közleményben jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|