|
|
2011. december 14., szerda 15:48 |
Tizenegy vállalat tizennégy projekttel nyert a megújult CSR Best Practice 2010 pályázaton |
|
Budapest, 2011. december 14., szerda (OS) - Idén megújult
formában írta ki a Magyar PR Szövetség a CSR Best Practice
pályázatot. A zsűri hosszas mérlegelés után egy vállalatnak
adományozott VFV (Valóban Felelős Vállalat) címet és nyolc vállalati
projektet ismert el, illetve öt vállalkozás kapta meg a CSR Best
Practice címet. |
2011-ben új formában, megváltozott kategóriákkal írta ki az ötödik éve sikeres
CSR Best Practice pályázatot a Magyar PR Szövetség. Ettől az évtől külön díjazza
a követendő CSR gyakorlatokat, a legjobb CSR projekteket és Valóban Felelős
Vállalat díjat ad a példaértékű, stratégiai szinten felelős működést megvalósító
cégeknek. Valóban Felelős Vállalat címe pályázhattak azok a cégek,
amelyeknél a felelősségvállalás, a fenntarthatóság és az üzleti etika
menedzsment szemlélet, rendelkeznek CSR stratégiával, amely minden szinten
áthatja napi működésüket, beleértve az általuk gyártott/forgalmazott terméket és
nyújtott szolgáltatást. A CSR programokat a stratégia mentén valósítják meg az
érdekgazda csoportok bevonásával, folyamatos ellenőrzéssel és visszacsatolással.
Példaértékű CSR gyakorlat 2010 címre – ez felel meg a korábbi CSR Best
Practice címnek – olyan integrált felelős programokkal lehet nevezni, melyek
2010-ben CSR stratégia mentén valósultak meg az érdekgazda csoportok
bevonásával, folyamatos ellenőrzéssel és visszacsa-tolással. Mintaértékű CSR
Projekt 2010 címre olyan projektekkel lehetett – idén első ízben - nevez-ni,
melyek 2010. évben valósultak meg és széleskörű CSR szempontrendszernek feleltek
meg, közöttük értelmezve valamely társadalmi probléma megoldásában vállalt
szerepet is. További újítás, hogy a vállalatoktól a pályázatokat PowerPoint
formában is bekéri az MPRSZ, a szokásos maximum 40.000 karakteres Word anyag
mellett. A beérkezett pályázatokat szakmai zsűri bírálta el, amelynek tagjai:
Czakó Borbála - a Magyar Köztársaság volt londoni nagykövete, a HBLF elnöke
Demcsák Mária - a Piac&Profit magazin főszerkesztője Dr. Szeles Péter – az
MPRSZ elnöke Dr. Tóth Gergely- a KÖVET főtitkára Igaz Zoltán – a Magyarországi
Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért volt alelnöke Döntésük alapján a
következő vállalatok nyerték el a jogot, hogy legjobb gyakorlatként
szere-peljenek a kiadványban: ARKON Zrt Projekt Budapest Airport
Zrt Projekt Budapest Bank Nyrt Projekt Budapest Bank Nyrt Projekt Budapest
Bank Nyrt Best Practice Coca-Cola HBC Magyaror-szág Kft Projekt Coop
Hungary Zrt Projekt Dreher Sörgyárak Zrt Projekt Grundfos Magyarország
Gyártó Kft Valóban Felelős Vállalat Jabil Circuit Magyarország Kft Projekt
Jabil Circuit Magyarország Kft Best Practice KPMG Hungária Kft Best Practice
SAP Hungary Kft Best Practice Tchibo Budapest Kft. Best Practice Az idei
pályázattal kapcsolatban Dr. Szeles Péter, az MPRSZ elnöke elmondta: Kiváló
gya-korlatokról számolhatunk be ebben az évben is, a zsűrinek ezért viszonylag
könnyű dolga volt. Az idén először meghirdetett új kategóriánk, a
Kiadó: Magyar Public Relations Szövetség
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden
esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott
közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a
felelős.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|