|
|
2018. január 30., kedd 18:53 |
A Demokratikus Koalíció közleménye |
|
Budapest, 2018. január 30., kedd (OS) - DK-Szolidaritás: A sikeres marketing titka a jó házasság? |
Egy informatikai vállalkozás tulajdonosa úgy döntött, cége
tevékenységét kiterjeszti az építőipar területére is. A változás
bejegyzése után egy hónappal már öt különböző, összesen 38 millió
forint értékű ilyen megbízása volt a Hortobágyi Nemzeti Park
Igazgatóságától. Mit tesz Isten, a cégtulajdonos felesége helyettes
államtitkár a nemzeti parkot felügyelő Földművelésügyi
Minisztériumban.
A Demokratikus Koalíció természetesen elismeri, hogy bármely
vállalkozás tulajdonosa dönthet úgy: kipróbálja magát az építőipar
területén is. Az viszont már meglepő, hogy az építési piacon
korábban teljesen ismeretlen társaság piacra lépése után egy
hónappal már ennyi megbízásra tegyen szert – ráadásul egyazon
megbízótól. Amennyiben ez a példátlan siker a cég kitűnő
marketingmunkájának eredménye, úgy érthetetlen, hogy a tulajdonos
miért informatikai és főleg építőipari tevékenységgel foglalkozik,
ahelyett, hogy a marketing szolgáltatások piacán söpörné le
valamennyi konkurensét.
Ha viszont mindez a feleség beosztásának köszönhető, az már nem
csak összeférhetetlen, de a bűncselekmény gyanúját is fölveti.
Nagy-Huszein Tibor alelnök, DK
Kiadó: Demokratikus Koalíció
-------------------------------------------------------------------
Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait
minden esetben OS jelzéssel használják fel.
Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be
beadott közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben
jelzett közlő a felelős.
(c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
|
|