OS Országos Sajtószolgálat
2024. november 23. szombat
Ismertető


2011. december 4., vasárnap 09:39

Budapest és Magyarország szégyene a BKV Kőbánya-Kispesti metró végállomása
    Budapest, 2011. december 4., vasárnap (OS) - Naponta sok tízezer utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson, akkor, amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes állapotban vannak, de mégsem üzemelnek.

    Naponta sok tízezer utas rója a 82 lépcsőt a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson, akkor, amikor a liftek és a mozgólépcsők üzemképes állapotban vannak, de mégsem üzemelnek. Az öregek, a mozgássérültek, a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérről nagy csomagokkal jövő, majd később visszamenő utasok vagy csak kínlódva, vagy egyáltalán nem tudják használni, igénybe venni a metrót.

Az Európai Unió direktívájának és a magyar akadálymentesítésről szóló törvénynek a megcsúfolása a metró végállomás állapota.

52 napja, hogy 2011 október 14-én a BKV Határ úti ideiglenes autóbusz végállomásait áthelyezték a Kőbánya-Kispesti metró végállomásához. Nagy hiba, sőt bűn volt a Határ úti ideiglenes buszvégállomást megszüntetni mindaddig, amíg a Kőbánya-Kispesti metró végállomáson a liftek és a mozgólépcsők nem működtek tökéletesen.

2011 október 14-én a KöKi bevásárló központ - a megnyitásának a napján - üresen tátongott volna, ha az autóbuszok végállomása továbbra is a Határ úton marad. A KöKi beruházója nem engedte volna meg magának, a BKV-nak meg főleg nem, hogy hetekig esetleg hónapokig üresen álljon a bevásárló központ. Pedig az történt volna, ha a hatalmas utasforgalom továbbra is a Határ úti ideiglenes buszvégállomáson keresztül és nem a KöKi-n keresztül bonyolódik.

Egyrészt, a kormány rengeteg pénzt költ Magyarország  image  -ára, hogy a turisták minél kedvezőbb képet kapjanak Budapestről, Magyarországról és ezáltal a turizmusból származó bevételeink növekedjenek.

Másrészt, a külföldi turista érkezésekor nehéz csomagokkal 82 lépcsőn vergődik végig, mivel a mozgólépcsők és a liftek nem működnek. Távozásakor újból szembesül a 82 lépcsőn való kínlódással. A külföldiben utolsó benyomásként marad meg a 82 lépcsőn való vergődés, kínlódás és ezt mondja el az ismerőseinek. Jó reklám ez nekünk?

Az utasok és az ő pénzük nélkül nincs metró, másrészt a vásárlók és a vásárlók pénze nélkül nem tud létezni a bevásárló központ. A fogyasztók és a vásárlók érdekeivel mégsem törődik senki sem.

A kínaiakkal kívánjuk nem kis pénzért kiépíttetni a vasutat a Liszt Ferenc (Ferihegy) repülőtérig. Az is így fog működni?

    Kiadó: Old Dohányfüstmentes Egyesület

-------------------------------------------------------------------

    Kérjük előfizetőinket, hogy az Országos Sajtószolgálat anyagait minden esetben OS jelzéssel használják fel.
    Az MTI szó szerint, minden változtatás nélkül továbbítja az OS-be beadott  közleményeket, a szövegekért minden esetben a közleményben jelzett közlő a felelős.
    (c) Copyright MTI Nonprofit Zrt.
Vissza

Küldje tovább ismerősének

Nyomtatóbarát változat


 
Tájékoztatjuk Kedves Olvasóinkat, hogy a Nemzeti Közleménytár valamennyi közleményét a megújult mti.hu oldalon találják. 2024. december 31-ig – a megújult felület mellett – még erről az oldalról is elérhetőek az OS közlemények.



Az Országos Sajtószolgálatról

Az Országos Sajtószolgálat (OS) politikai, társadalmi, kulturális és különböző civil szervezetek, valamint közéleti szereplők közleményeit, állásfoglalásait közli. Az OS anyagai nem képezik az MTI-kiadás részét, a szó szerint továbbított szövegekért minden esetben a közlő a felelős.
RSS  ▪  Impresszum  ▪  Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. © Minden jog fenntartva.